Jag som driver Ariel Ekonomi heter Felicia och jag har mångårig erfarenhet av redovisning och har även startat och drivit flera företag. Så jag vet både hur det är att vara företagare och att hjälpa andra företag.
För mig är det viktigt att du som kund är nöjd med våra tjänster och att du känner dig trygg med att be om hjälp och råd när du behöver det. Därför ingår rådgivning i våra fasta priser.

Nedan kan du läsa lite mer om hur vi jobbar generellt – men sen anpassar vi såklart vårt arbetssätt så att det passar dig som kund och ditt företag.

Vi har valt att jobba digitalt – för att underlätta för dig som kund och effektivisera arbetet med bokföringen.

Dessutom kan du skicka in dina underlag vart du än befinner dig.

Så funkar det:
När du blir kund hos oss kommer vi samarbeta digitalt på ett smidigt och effektivt sätt.

1. Du lämnar in dina underlag till bokföringen digitalt via en app. Och sparar originalen hos dig.

2. Vi bokför månadens händelser med hjälp av underlagen du skickat in.

3. Vi rapporterar tillbaka till dig med resultat direkt i appen och du kan lätt följa hur det går för företaget.

4. Vi skickar in deklarationer och håller koll på viktiga datum.

Du slipper åka in till vårt kontor med kvitton eller andra underlag och risken för att underlag försvinner minskar eftersom du skickar in de direkt när du får de.